هنر سئوی محلی

با توجه به این که 50 درصد کاربران با موبایل جستجوها را انجام می‌دهند، می‌توان به عنوان پتانسیلی بالقوه برای به دست آوردن مشتریان جدید به کسب‌وکار شما توسط سئوی محلی استفاده کرد.
سرویس سئو محلی

ایجاد ردپای کسب‌وکار به صورت آنلاین و آفلاین

به کمک سرویس سئوی محلی می‌توانید در صفحه نتایج جستجوی محلی گوگل با شرکت‌های زیادی رقابت کنید.حتی اگر برند شناخته‌شده‌ای نباشید،با یک استراتژی مناسب برای لوکال سئو قادر خواهید بود در رتبه‌های بالاتری در لیست گوگل داشته باشید.

تسلط بر نقشه گوگل و لیست های محلی آن

لیست محلی یا نتایج گوگل مپ، در الگوریتم اصلی گوگل به روش مشابه رتبه‌بندی شده‌اند؛ ارزیابی چند سیگنال مانند لینکهای داخلی، مرورها و سیگنال های اجتماعی.  استراتژی سئوی محلی وب‌سایت شما را قادر می‌سازد تا مکان‌هایی که به کسب‌وکار شما مرتبط است، به گوگل نشان دهد.

استراتژی سئوی محلی
سئوی موبایل

ترکیب لوکال سئو با سئوی موبایل

بله درست متوجه شده‌اید، سئوی محلی موبایلی خوب است. گاهی اوقات به اختصار lomo نامیده می‌شود. بیش از 50 درصد جستجوها از طریق موبایل است بنابراین اگر سئوی محلی یک راه حل عالی است، سئوی موبایل هم نقش مهمی دارد.